torsdag den 7. marts 2013

Om sne og fødselsdag

Det sner. Øv! 



Jeg har nu været alene mor i 5 dage og begynder at trænge til en pause. Kasper skulle gerne komme hjem sent i aften, men men men.. vi er i øjeblikket midt i en snestorm, så jeg ved ikke hvor godt det ser ud for flytrafikken. Udover det, havde jeg lige set frem til forår og havde så sent som i går lige spottet et par forårsblomster titte op af jorden. 
Vi skal i hvert fald ud når Oliver vågner. Vi trænger begge til lidt luft. 
Jeg har været igang med at planlægge det sidste til Oliver's forestående fødselsdagsfest på Søndag. Planlægge lyder måske som så meget, men jeg har lige fået indkøbt de sidste ting på nettet til festen og fået nogle ting på plads (i mit hovede) mht. maden. Gæsterne er inviteret for noget tid siden, vi bliver ca. 15 med 7 børn. Gæsterne kommer kl. 12 til frokost og kage. Jeg har tænkt mig at lave en grovbolle (kage)mand, dertil lidt salat og diverse pålæg. Til dessert skal vi have gulerods cupcakes og Oliver skal selvfølgelig have sin helt egen med et lys i. Oppyntning er der også styr på og vi skal selvfølgelig have en masse danske flag frem. Glæder mig - men det er også noget vemodigt. Jeg kan slet ikke forstå det.. Prøv at se hvor stor han ser ud. Han er en rigtig dreng nu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar