tirsdag den 2. april 2013

God påske!

Dagene er bare fløjet afsted! Der har været noget stille herinde pga besøg fra Danmark (min mor), en del 1-års fødselsdage og en masse besøg på legepladsen. Vi har nydt at have min mor på besøg - ikke mindst Oliver. Han elskede al opmærksomheden og jeg tror det er lidt hårdt for ham, at der ikke er en til at gå med ham hele tiden og give ham konstant opmærksomhed nu hvor min mor er taget hjem igen. Der er sket en del med ham for tiden. For lidt over en uge siden begyndte vi at slippe hans ene hånd, så vi nu kan gå med ham ved hjælp af en hånd. Jeg kan mærke at hans balance er blevet meget bedre, det varer ikke længe før han slipper helt. Han har også taget sine første 3 skridt for et par dage siden. Foråret er pludselig kommet til Boston og det betød lidt nydt til Olivers garderobe, som jeg vil vise snarest. Her iblandt hans nye sko der kan ses på et af billederne.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar