mandag den 8. april 2013

Olivers første sko (og kasket)!




For et par uger siden fik Oliver hans første sko. Jeg tænkte længe over om det nu var nødvendigt, da han jo som sådan ikke går helt. Men da han for et par uger siden begyndte at slippe og kun holde fast i den ene hånd, tænkte jeg det var på tide. Vejret bliver jo også bedre og bedre, så nu kommer de virkelig til brug på legepladserne. Jeg var helt sikker på det skulle være disse. Eller... hvis jeg kunne, ville jeg nok have købt et par angulus eller et andet europæisk mærke, men det er lidt kompliceret når man bor i USA. Dette mærke (Pediped) er meget populært og anerkendt her i USA, endvidere synes jeg de laver de pæneste sko. Bestilte dem på nettet i to størrelser, str. 20/21. Synes det var ret svært at finde ud af hvilke størrelse der var bedst. Vi fik endda målt hans fod i en sko butik, hvor de sagde han var en str. 20 men da det kom til stykket synes jeg den var for lille. Vi endte derfor med str. 21 og kan se nu at det var den rigtige. Nu er det jo så bare ved at blive ret varmt i vejret, så jeg spår at vi inden længe skal til at kigge efter et par sandaler. Har nu allerede kigget på et par.

Kasketten er også ny. Den er bare så fin på og skygger fint for solen (indtil videre). Når det rigtig bliver sommer, får han nok brug for en der dækker ørerne og nakken lidt. 
Idag skulle det gerne blive op til 18 grader, fuld sol og vi skal en tur på legepladsen senere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar