tirsdag den 23. april 2013

Lidt nyt til foråret

Foråret har virkelig taget sit indtog på Boston. Træerne er i sit fulde flor og dagene bliver lysere og længere. Foråret er dog også lidt mærkværdigt her. Det er meget ekstremt hvis man kan sige det sådan. Der er mange der siger at Boston (eller New England) kun har to årstider, Vinter og Sommer. Det synes jeg nu ikke er helt rigtigt for efteråret er noget af det smukkeste. Men, for at give et eksempel; Idag er det gråvejr med op til 7C grader, i morgen skulle det gerne blive solrigt og op til 23C grader. Det er meget skiftende og det er en god idé at tjekke vejrudsigten inden man planlægger en hel dag udenfor. De næste 10 dage ser det dog ud som om det skal være lidt mere stabilt med omkring 17C grader. Dejligt! Inden vi tog til New York fik jeg derfor shoppet lidt nyt til Olivers forårsgarderobe. Jeg køber normalt hans tøj hos Gap eller H&M, omend H&M's eneste børnetøjsafdeling har et begrænset udvalg. Jeg fandt et par dejlig tynde (og meget billige) chinos til ham i H&M. Derudover fik han et par T-shirts fra Gap som han indtil videre har kunnet bruge med en langærmet body under. I New York var jeg desuden lige hurtigt inde i en større H&M hvor de havde et større udvalg af børnetøj. Der fik jeg tilføjet to par chinos mere i henholdsvis sandfarvet og mælkedrenge stribet. 
Snart skal jeg igang med at kigge på flere bluser, shorts og sandaler. Han har en del ting der snart bliver for varmt at bruge, eller han er vokset ud af. Som vejret opfører sig her er det med at være på forkant, hvis nu sommeren pludselig kommer over natten ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar