tirsdag den 30. april 2013

Oliver mangler..

.. et par sandaler. Det virker godt nok lidt dumt at købe et par sandaler når han jo ikke går selv. Men når det er sagt så går han faktisk ret meget. Bare med os i hånden, da han ikke er helt klar til at give slip endnu. Han er ret stabil og kan sagtens stå selv, men han er meget nervøs når man slipper ham. 
Vi har efterhånden dejligt sommervejr herovre og når vi har været ude det meste af dagen kan jeg mærke at hans sokker er ret fugtige når han får skoene af. Trods for at han også har haft skoene af i klapvognen og fået luftet tæerne lidt. 
Mit valg af sandaler er faldet på dette par. Det er samme model som hans sko, nemlig Pediped Grip n' Go. De kommer i et par forskellige farver, men er mest til den mørkebrune da jeg tror de vil passe til det meste af hans tøj. 




I sidste var jeg en smut i H&M for at købe lidt mere sommer tøj til Oliver. Valget faldt på to par shorts. Jeg ville rigtig gerne at vi snart kan stoppe med at bruge bodystockings da jeg ikke rigtig synes det er så smart mere. Vi løfter ikke på ham så meget mere og det bliver hurtigt for varmt. Problemet er bare at Oliver er en str. 86 og H&M har ikke almindelig langærmede og kortærmede T-shirts i str. 86. De starter fra str. 92, hvilket er alt for stort til Oliver. Vi må blive i bodystockings lidt endnu eller se om jeg kan få nogle i Gap, som uden tvivl bliver til en helt anden pris. Suk!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar